Followers

Friday, January 2, 2015

Dari KLIA ke Jeddah.

Tahap bosannya apabila berkurung dalam pesawat yang memakan masa 8 jam perjalanan itu, saya isikan dengan memerhatikan seorang lelaki yang asyik bermain dengan handphonenya. Atas flight pun busy juga, bang?  Macam, lah ada signalnya kot. Roaming agaknya, fikir positif saja. Saffiyah di sebelah masih rancak bersembang dengan cikgu bersara di sebelahnya.
"Yang ni, untuk apa ya..?" Saya tanya diri sendiri. Diri sendiri saja. Pun perlahan intonasinya. Sambil tangan memegang pemegang apa entahlah yang tercantum di kerusi hadapan saya. 
Tak sangka pula;
"Itu tempat letak cawan" Lelaki yang asyik memegang Iphone td bersuara memandang saya.
Eh? Saya diam. Terkejut. Habis, kau nampaklah i usha tadi. Cit! Kantoi.
Dan, sebahagian masa 6 jam seterusnya terisi dengan bersembang dengan lelaki-yang-saya-pun-lupa-tanya-nama-dia. bahahaha..

Kawan-kawan, saya share kan Panduan, Keperluan untuk Mengerjakan Umrah di sini. Boleh klik untuk rujukan, ya.