Followers

Monday, March 9, 2015

Hal Yang Terlupakan.

Jejak sahaja tanah Banting, jam di dashboard menunjukkan lagi 5minit ke pukul 10 pagi. Ok, baguslah sebab janji pun pukul 10 pagi. Haruslah tepat sebab saya tak suka tunggu orang, jadi harap semoga janganlah terlalu lewat walaupun kadang-kadang tidak sengaja lewat.
"Aku naik office. Kau jenjalanlah dulu pekan Banting pergi breakfast ke. Tak makan lagi, kan? Nanti dah settle kerja, aku roger. Mungkin pukul 3 baru habis." Pesan saya dengan harapan dia taklah bosan menunggu mesyuarat terancang saya yang mungkin habis lewat petang. 
"Ok" Dia menurunkan saya sebelum kereta bergerak menuju ke destinasi entahlah mana-mana.

4.00 petang.  
"Sorry-sorry. Habis pukul 4. Makan kat mana tadi" Soalan ini lebih kepada, nak pergi makan sebab lapar sebab bagi settle semua kerja padahal lupa tak makan tengahari lagi.
"Aku tak makan pun. Dompet tertinggal kat office"
Astaghfirullah.
"Kenapa tak call, bagitahu?"
T_T

10 comments:

  1. Apa lagi, payung la. Rasanya kat banting sana ada jugak port makan best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah pun. tapi, kesianlah kat dia tunggu dari pagi dah boleh puasa kot.. hehe

      Delete
    2. beberapa kilometer dari situ, petronas telok panglima garang ada nasi ayam tempayan dengan ikan patin yang power. next time, singgah ye...

      Delete
  2. alorr..klu jd kt sy, siyes rs bersalah yg teramat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah akak bebel kat dia lepas dia ckp mcmtu..

      Delete
  3. Elok pagi2 tu pasang niat puasa sunat.. klu terlajak meeting sampai terlupa nak makan bolehlah berpuasa terus..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak pasang niat pebenda kalau off day hari tersebut dan dah breakfast?
      kesian kat driverlah. takkan nak suruh dia puasa ?

      Delete
  4. kesiannya, die tkde kredit kot nk cal. Dompet tggl kt ofis...

    Hmmm

    ReplyDelete