Followers

Sunday, April 27, 2014

Melihat Bintang Yang Sama.

"Saya anggap awak seperti kawan. Sampai bila-bila.." Akhirinya sebelum berlalu pergi.
Dialog yg sama. Hari yang berbeza.
Dan seperti yang pertama, saya terjaga. Diikuti azan Subuh memecah keheningan pagi.

10 comments:

  1. kalau lelaki cakap macam tu. dia benar benar maksudkannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya. mmg lelaki pun. lelaki yg sama dalam mimpi yg berbeza.

      Delete
    2. Dah berapa kali Ha mimpi tu?

      Delete
    3. Wan, yup! Aku pun percaya setiap apa yang lelaki cakap, dia memang maksudkan betul².

      Contoh macam, "Jom nikah di Siam!"

      Delete
    4. 2 kali dia dtg nak bagitau dialog yg sama saja.

      Delete
    5. ckp betul2? dialog mcmni pun betul2 ke..?

      "Kau taknak skandal dgn aku ke?"

      Delete
  2. Pasangan kekasih pun kawan juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp ada kwn yg tak boleh jadi kekasih..

      Delete
  3. takpe, mimpi mainan tidur tu
    salam singgah sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..?
      sy pun harap itu hanya mainan tdo.
      tapi, masalahnya, mcm petunjuk juga. supaya sy tak berharap pdnya..

      Delete