Followers

Monday, October 20, 2014

Antara Kita.

Oh, Selamat Tahun Baru. 
Takut ini entry terakhir sebelum menuju 1 Muharam 1436H. 

1730/BHP, Jalan Kuching.
Tiba 5minit awal supaya tidak lama menunggu dan dia pun tidak tertunggu. Tepat 5.30petang, MyVi keluaran terdahulu dari saya, berhenti di belakang kereta saya. Seorang perempuan, saya kira seusia atau lebih kurang saya tersenyum di bahagian pemandu.
"Ok, ikut saya ya?"
Kami memandu dengan kelajuan sederhana menuju ke kota Metropolitan Wisma Warisan, Kuala Lumpur.

"Sarah, sini" Gesa saya sebelum seorang wanita berusia, lekas menarik kerusi yang sudah saya letakkan buku Sarah. Alahai makcik ni. Dengan mualaf pun nak berebut.

Kakak yang selalu duduk di hadapan saya menjengah ke belakang. Padahal semalam kita siap mengumpat orang-orang yang bawa kawan main masuk kelas yang sudah sediada penuh sesak sepadat-padat orang sampai turn nak habis 2 mukasurat sampai mengantuk gila. Tetiba, harini, saya bawa orang baru. Mualaf. Dan memang tak sangka Sarah kawan saya? Eh, jap. Saya baru je jumpa pun!


Kesimpulannya, jangan cakap orang! bhahhaha.. 
Ok. Sekian.

3 comments:

  1. Tak aci la...! Main cop tempat pulak.

    *Mengumpat diri sendiri. Hahaha...

    ReplyDelete
  2. huhuu...kesimpulan nyer jgn mengumpat!hehehe..

    ReplyDelete
  3. mcm tu pun boley ye kak.. mn aci cop guna buku..hahaha..

    klu umpat org, nt lambt laun kena balik kt kite kan.. =)

    ReplyDelete