Followers

Friday, October 24, 2014

Dan..?

Eh? Konon-konon sibuk tak sempat updated hingga I Muharram 1436, kan? 
Tetiba harini nak share benda ni dengan awak, blog.. kekeke.. 

14 Oktober 2014/ PJ Newtown.
"Kata dah taknak layan?" Soalan Nadya saya biarkan sepi.
Memanglah. Berapa kali saya BLOCKED mamat tahi hidung masin lepastu UNBLOCKED dan kemudian DELETE dan lepastu ADD balik. Memanglah nilai memaafkan tu amatlah tebal dihati sampai entahlah sakit hati berapakali pun, Kau tetap kawan saya. Terpakai untuk semua kawan-kawan I. Mana-mana i sakithati, BLOCKED lepastu UNBLOCKED semula. Macamtu. Faham?

13 Oktober 2014/ 15 minit ke KLCC.
"U jangan banyak soal sangat, boleh? Kalau bagitau pun tempatnya lepastu mesti takjadi pergi" Bebelnya dalam WhatsApp. Kadang-kadang sakit hati juga cara dia selalu marah macamlah: eh, kita ni suami isteri ke, apa? Mesti dia lupa, I dah give up dengan 'kita'. Rasa tak nampak masa depan lansung.
Saya memang ada satu perangai pun. Kalau tetiba rasa macam malas. Memang malas betul nak perginya tak kisahlah dah rancang 3minggu lamanya pun. Ikut suka hati sendiri. Kalau rasa nak pergi, tak rancang pun tiba-tiba boleh sampai Kota Bharu.. buka mata dah sampai Phuket. Haa..macamtu.

Pancingnya, ada rumah anak yatim buat program amal yang dia memang tahu saya suka perkara semacam itu. Tapi sampai ke sudah taknak beritahu rumah anak yatim mana. Cuma suruh jumpa di IOI Puchong. Dibuatnya dia bawa lari kerat 18 I, macamana? 
Pengsan!

Lebih dari tu, saya pemalas dah nak fikir berkira dengan dia. Lepastu mengadu pada Nadya, aku stress dengan si pengkedekut tahi hidung masin kemudian boleh lagi maafkan dan lupakan.  
"I rasa, u lupalah. Kita tak berjaya tau. Tak perlu usaha apa-apa dan janganlah whatsApp I lagi.." Lepastu, saya terus BLOCKED dia. BLOCKED entahlah kali ke berapa.

4 comments:

  1. bila baca saya tertanya tanya..celah mana yang kedekut tu?

    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. mana boleh cerita details. surface je yer, wan. hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. malu?
      taklah tina. akak rasa dia lupa kitorg dah break tahun lepas lagi.

      Delete